Kalite Politikamız
17 Haziran 2022

KALİTE POLİTİKAMIZ

ULUSLARARASI STANDARTLARDA HİZMET VE ÖĞRENEN ORGANİZASYON İLKEMİZ GEREĞİ; MİSYON, VİZYON VE DEĞERLERİMİZ DOĞRULTUSUNDA HASTA VE ÇALIŞAN MEMNUNİYETİNİ EN ÜST DÜZEYDE SAĞLAYARAK, KANITA DAYALI VERİLERLE SÜREÇ TAKİPLERİNİ GERÇEKLEŞTİREN VE GEREKLİ İYİLEŞTİRMELERİ UYGULAYARAK GÜVENİLİR VE KALİTELİ SAĞLIK HİZMETİ SUNAN BİR KURULUŞ OLMAKTIR.

MİSYONUMUZ

KONUSUNDA UZMANLAŞMIŞ ÇALIŞANLARIMIZLA, DÜNYADAKİ BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK GELİŞMELERİ TAKİP EDEREK, HASTALARIMIZA ÜST DÜZEYDE, KALİTELİ, ETKİN VE VERİMLİ HİZMET SUNMAK

VİZYONUMUZ

HASTANE HİZMETLERİNDE DEĞİŞEN İHTİYAÇLARA, YASA VE MEVZUATLAR ÇERÇEVESİNDE, DİNAMİK YAPISI İLE HIZLICA CEVAP VEREBİLEN ÖRNEK SAĞLIK KURUMU OLMAK

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

HASTANEMİZ KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLE, T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI SAĞLIKTA KALİTE STANDARTLARI VE UYMAKLA YÜKÜMLÜ OLDUĞUMUZ YASAL MEVZUATLAR KAPSAMINDA SÜREKLİ GELİŞMEYİ BENİMSEYEN, ULUSALARARASI SAĞLIK POLİTİKALARININ TAKİBİNİ DE YAPARAK GÜNCEL, YÜKSEK STANDARTLARDA SAĞLIK HİZMET SUNMAYI AMAÇLAR.

BU AMAÇLA, KURUMUMUZDA KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ÇALIŞMALARI TÜM BİRİMLER VE TÜM ÇALIŞANLAR TARAFINDAN YÜRÜTÜLMESİ GEREKEN BİR FAALİYET OLARAK KABUL EDİLEREK TÜM ÇALIŞANLARIN KALİTE YÖNETİMİ VE KALİTE İYİLEŞTİRMELERİ KONULARINDA AKTİF KATILIMI TEŞVİK EDİLİR.

HASTANEMİZ KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLKELERİNİ GERÇEKLEŞTİRMEK BAŞTA YÖNETİM OLMAK ÜZERE, TÜM ÇALIŞANLARIN ÖNCELİĞİ VESORUMLULUĞUNDADIR

HEDEFLERİMİZ,

  • TEMEL İLKE VE DEĞERLERİMİZDEN ÖDÜN VERMEDEN, HASTANEMİZİN MİSYON VE VİZYONU ÇERÇEVESİNDE, ULUSAL VE ULUSLARARASI STANDARTLARDA İŞLETİM VE YÖNETİM SİSTEMİNİNIN SÜREKLİLİĞİNİ SAĞLAMAK ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ADIMLARI İLE HİZMET KALİTESİNİ ARTIRMAK.
  • KALİTE YÖNETİM SİSTEMİMİZİ;  UYGULADIĞIMIZ ÇAĞDAŞ YÖNETİM ANLAYIŞI GEREĞİ TÜM PERSONELİN AKTİF KATILIMINI SAĞLAYARAK GÜNCELLİK VE SÜREKLİLİĞİNİ SAĞLAMAK
  • HASTA HAKLARINA SAYGILI, ETİK İLKELERE DAYALI, GÜNCEL VE ÜST DÜZEY SAĞLIK HİZMETİ SUNMAK
  • GÜVENİLİR VE KOLAY ULAŞILABİLİR SAĞLIK HİZMETİ SUNARAK, TERCİH EDİLEN ÖRNEK SAĞLIK TEŞKİLATI OLMAK
  • PERSONELİMİZİN, HUZURLU, MUTLU VE GÜVENDE OLARAK KURUM  AİDİYET DUYGUSUNU HİSSETTİĞİ ÇALIŞMA  İKLİMİNİ SAĞLAMAK
  • HEDEF BÜYÜMEYİ, KALİTEDEN ÖDÜN VERMEDEN KAYNAKLARIN ETKİN, ETKİLİ KULLANIMINI GERÇEKLEŞTİREREK SAĞLAMAK
  • ULUSAL VE ULUSLARARASI KRİTERLERDE ÇEVREYE SAYGILIVE DUYARLI HİZMET SUNUMU ANLAYIŞININ DEVAMLILIĞINI SAĞLAMAK
  • HASTANE HİZMETLERİNDE ZAMANLILĞI SAĞLAMAK
  • KARŞILIKLI YARARA DAYALI TEDARİKÇİ İLİŞKİLERİ